SELAMAT DATANG

Tuesday 1 May 2012

Koleksi Antivirus Percuma

Hari ini saya ingin kongsikan 3 antivirus percuma kepada anda semua.

antivirus 1

Seperti sedia maklum, pihak antivirus AVG ada menyediakan antivirus edisi percuma.
apa yang ingin saya kongsikan di sini ialah edisi percuma tersebut..

Seperti sedia maklum, setiap antivirus mempunya kelebihan dan kelemahan tersendiri.

untuk AVG ini, anda boleh download di sini..



antivirus 2


Pihak antivirus Avast juga menyediakan antivirus sendiri untuk edisi percuma.
Saya hanya sekadar berkongsi.
Terpulang pada anda untuk memilih antivirus sendiri..

Bagi Avast pula, boleh download di sini




antivirus 3
saya agak kurang pasti software ini dikategorikan sebagai antivirus atau tidak...
tetapi saya ingin berkongsi dengan anda semua..

boleh download di sini



Selamat Mencuba dan melindungi PC anda..

No comments:

Post a Comment